В УКРАЇНІ ЗАПРОВАДЖЕНО КАРАНТИН, ЗОКРЕМА У ШКОЛАХ ТА ДИТЯЧИХ САДКАХ. ТАКІ ЗАХОДИ МАЮТЬ УБЕЗПЕЧИТИ ГРОМАДЯН ВІД ПОШИРЕННЯ КОРОНАВІРУСУ.
Що ж отримають освітяни та учні від цієї ситуації та які нові можливості можуть з’явитися для навчання, розповіла виданню Mind операційна директорка ГС «Освіторія» Анна Сидорук.
Сучасний світ регулярно підкидає нам нові виклики, тож дедалі актуальнішою стає навичка вміти швидко пристосовуватися до змін і бути гнучким. Для сфери освіти це питання особливо актуальне. Тритижневий карантин у школах і потреба миттєво перейти на дистанційне навчання – це насправді серйозний виклик для української системи шкільної освіти.
Але кожна проблема – це нові можливості й гарний привід, щоб нарешті почати робити те, що давно потрібно було зробити. Для дітей – навчитися вчитися самостійно. Для вчителів – використовувати технології дистанційного і змішаного навчання.
ДИСТАНЦІЙНЕ І ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ: ЯК ЦЕ МАЄ ПРАЦЮВАТИ
Деякі українські школи вже активно і досить успішно практикують дистанційне навчання. Тут на допомогу приходять технології.
Є чимало LMS-платформ (Learning and Management System), що дозволяють учням ефективно навчатися, а вчителям організовувати цей процес. Наприклад, щороку на травневі свята Новопечерська школа переходить у формат дистанційного навчання.
На шкільній платформі SMLS діти щодня отримують матеріал, який мають вивчити, і завдання, які мають виконати. Вчитель перевіряє завдання, виставляє бал і залишає коментар.
Зворотний зв’язок від вчителя – це ключовий елемент дистанційного навчання. Якщо учень не розуміє якусь тему, вчитель проводить онлайн-консультацію. Цю платформу використовують багато київських (і не тільки) шкіл.
Також існує чимало програм, що дозволяють вчителю створити завдання перевірки знань – Classtime, Kahoot, Quzizz та інші. Більшість з таких програм, мають мобільні версії, тож сам процес вирішення тестів зручний і цікавий. Батьки ж мають змогу моніторити весь процес, бачити оцінки, коментарі й оцінювати прогрес своєї дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар